
W niemieckiej platformie modowej About You zachodzi poważna zmiana, ponieważ firma przedstawia gruntowne zmiany w swoim podejściu do rynku. Transformacja koncentruje się wokół nowo uruchomionego centrum sprzedawcy, zaprojektowanego z myślą o przyjmowaniu partnerów zewnętrznych z niespotykaną dotąd łatwością.
Małe marki zyskują bezprecedensowy dostęp
Najbardziej znaczącą zmianą jest całkowite usunięcie barier finansowych dla nowych sprzedawców. Tam, gdzie kiedyś rejestracja wymagała znacznych opłat i długotrwałych procesów zatwierdzania trwających miesiące, sprzedawcy ponoszą teraz zerowe koszty początkowe i mogą zakończyć wdrażanie w ciągu 3-4 tygodni.Współzałożyciel i współzałożyciel Tarek Müller przyznaje, że poprzedni system miał swoje ograniczenia:
„Wcześniej proces nie był odpowiedni dla mniejszych marek”. Odnowione podejście jest skierowane w szczególności do małych i średnich marek, które wcześniej były zablokowane na platformie.
Nowoczesne narzędzia dla sprzedawców zapewniają teraz kompleksową analitykę, w tym
- wyniki sprzedaży w czasie rzeczywistym
- wskaźniki konwersji
- wgląd w ceny
- szczegółowe podziały demograficzne bazy klientów

Source: partner.aboutyou.com
Dynamika finansowa napędza ekspansję rynkową
Strategicznemu zwrotowi towarzyszą dobre wyniki finansowe. W minionym roku obrotowym spółka About You osiągnęła rekordowe przychody przekraczające 2 mld euro, co oznacza wzrost o 3,4% rok do roku. Wyniki EBITDA osiągnęły 28,1 mln euro.Kierownictwo przewiduje dalszy wzrost przychodów wraz z solidnym wzrostem skorygowanej EBITDA w bieżącym okresie podatkowym rozpoczynającym się w marcu. Ulepszona infrastruktura rynkowa, obejmująca obecnie kompleksowe rozwiązania logistyczne i reklamowe, jest w stanie napędzać tę trajektorię wzrostu. Możliwości bezpośredniej wysyłki do fabryki stanowią kolejną przewagę konkurencyjną, szczególnie w stosunku do rywali z branży fast-fashion, Shein i Temu, w nasilającej się walce na rynku europejskim.
Przejęcie Zalando zmienia europejski modowy e-commerce
Transformacja rynku odbywa się na tle oferty przejęcia Zalando o wartości 1,2 miliarda euro, mającej na celu ustanowienie „wiodącego ekosystemu dla mody i stylu życia” w całej Europie. Finalizacja transakcji spodziewana jest w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz konsolidacji rynku konsumenckiego, przejęcie zapewnia Zalando własność Scayle, wyspecjalizowanego dostawcy oprogramowania e-commerce. Transakcja skutecznie zamyka niezależny rozdział About You, zachowując jednocześnie innowacje w dominującej europejskiej sieci e-commerce, utrzymując dostęp do ponad 12 milionów klientów na 28 rynkach.